Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете в нашите Общи условия на сайта.
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

Все повече клиенти използват телефонния номер за автоматична проверка на стойността на фактурите

13.4.2011 г.


Само за първите три месеца на 2011 г. повече от 187 000 клиенти са се възползвали от услугата на денонощен телефон 0700 10 207

ЕВН България отчита голям интерес към услугата, чрез която клиентите на дружеството могат да проверят актуалната стойност на своите месечни задължения за консумирана електроенергия. Това може да стане с едно телефонно позвъняване в Центъра за връзка с клиенти на ЕВН България на денонощна телефонна линия 0700 10 207.

Специализираният телефон на ЕВН България за проверка на стойността на фактурата е създаден през септември 2008 г. От тогава до края на месец март 2011 г. са извършени повече от 1 668 000 справки. Само за първите три месеца на 2011 г. повече от 187 000 клиенти са се възползвали от услугата, предоставяна от дружеството. Големият брой извършени проверки е показател за високата степен на удобство, което се осигурява на потребителите чрез тази услуга.

Проверката се извършва по лесен и удобен за клиентите начин: необходимо е клиентът да разполага единствено с ИТН (номер на измервателна точка), който може да се види в предишна фактура. Той трябва да бъде въведен чрез бутоните на телефонния апарат според указанията, които ще получи при обаждане на номер 0700 10 207.

От началото на 2010 г. потребителите могат с едно обаждане да извършват проверка и на повече от един електромер, което е улеснение за клиентите, които имат повече от едно място на потребление.

ЕВН България предоставя възможност за проверка на стойността на фактурата и в интернет страницата на дружеството www.evn.bg след регистрация.

Дружеството напомня, че на денонощни телефони 0700 1 7777 за обща консултация и 0700 1 0007 за аварии, висококвалифицирани и обучени специалисти са в помощ на клиентите на ЕВН България при непрекъснат режим на работа. Те имат готовност да поемат до 4200 обаждания дневно, свързани с всякакви клиентски въпроси.


ЕVN Bulgaria
Телефонен Център 24 часа в денонощието
Тел. за аварии 0700 1 0007
Тел. за информация и справки 0700 1 7777
Тел. за автоматична проверка на сметка 0700 10 207
e-mail: [email protected]
www.evn.bg
> назад