Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете в нашите Общи условия на сайта.
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

Становище на EVN Bulgaria

4.11.2010 г.


На 02.11.2010 г. на дружествата „ЕВН България Електроразпределение” АД и „ЕВН България Електроснабдяване” АД, бяха връчени общо шест наказателни постановления от ДКЕВР за налагане на административни санкции в размер на съответно 300 000 лв. и 450 000 лв.

След запознаване със съдържанието на връчените постановления EVN Bulgaria счита, че в тях се съдържат констатации, които вероятно са основани на неточно тълкуване. Според дружеството заключенията на ДКЕВР поставят и въпроси по отношение на тълкуването на Европейското законодателство, които следва да бъдат подложени на задълбочена дискусия.

Поради това EVN Bulgaria ще се възползва от своето право да се обърне към компетентните органи за определяне на правомерността на наложените от ДКЕВР санкции.

EVN Bulgaria също така счита, че връчените на 02.11.2010 г. постановления засягат теми, които не са пряко свързани с качеството на клиентското обслужване и към предоставяните от двете дружества услуги. Този факт потвърждава нашето убеждение, че „ЕВН България Електроразпределение” АД и „ЕВН България Електроснабдяване” АД работят в правилна посока по отношение на някои от най-важните задачи на дружеството, свързани с подобряването на услугите за крайните ни клиенти.

Винаги и във всички свои действия в България от приватизацията през 2005 г. досега, EVN Bulgaria се е ръководила от съществуващата в страната нормативна и регулаторна уредба и е съгласувала всяка своя стъпка с отговорните за това институции. Инвестираните до момента над 700 млн. лева са, както гарант, така и доказателство за основната цел на компанията: да достигне и предостави високо качество на снабдяването, сигурност на доставките и висок стандарт на клиентско обслужване при възможно най-ниски разходи и максимална прозрачност.
> назад