Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете в нашите Общи условия на сайта.
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

До 15 юни 2013 г. фирмите за дялово разпределение трябва да изпратят на домоуправителите данните от изравнителния отчет и изготвените изравнителни сметки

14.6.2013 г.


ЕVN България Топлофикация ще изпрати през август изравнителните фактури за сезон 2012/2013 г. до своите клиенти 

До 15 юни 2013 г. фирмите за дялово разпределение трябва да изпратят до домоуправителите или упълномощените лица на сградите в Пловдив данните за изравнителните сметки. Съгласно Наредбата за топлоснабдяване 45 дни след края на отоплителния сезон и преди фактурирането на изравнителните сметки, топлинните счетоводители са длъжни да запознаят сградите етажна собственост с изравнителните отчети и изчислените изравнителни сметки на консумираната топлинна енергия за сезон 2012/2013 г. Във връзка с това EVN България Топлофикация съветва своите клиенти да потърсят от упълномощените лица индивидуалните си справки за консумирана топлинна енергия. След получаването на уведомителните писма всеки клиент разполага с едномесечен срок, в който може да подаде възражение до обслужващата го фирма за дялово разпределение. Контактите на съответната фирма топлинен счетоводител могат да се видят във всяка една фактура за топлинна енергия.

В случай, че фирмите за топлинно счетоводство не получат възражения от клиентите, след изтичане на посочения едномесечен срок данните от тях ще бъдат изпратени в ЕVN България Топлофикация, където ще бъдат изготвени изравнителните фактури. След това изравнителните фактури, във вид на дебитни и/или кредитни известия ще бъдат изпратени до всички клиенти на дружеството. Това се очаква да стане през август.

ЕVN България Топлофикация още веднъж информира, че за провеждане на отчет на уредите в имотите и определяне на реално консумираната топлинна енергия, фирмите за дялово разпределение определят дата, както и резервна такава при положение, че при първата дата клиентът не е осигурил достъп до имота. В случай, че и на втората дата не бъде гарантиран достъп на отчетниците, съветваме клиентите да потърсят своя топлинен счетоводител за евентуално договаряне на трета дата за отчет. Напомняме, че според Наредбата за топлоснабдяване, при невъзможност да бъде извършен отчет на даден имот или бъде отказан достъп до уредите за дялово разпределение, топлинният счетоводител начислява пълна мощност на потребление на топлинна енергия за дадения имот. Ако отчетът е месечен, тази калкулация е за последния месец, а ако е в сгради със сезонен отчет – за целия отоплителен сезон.

През месец май 2013 г. с фактурите за април 2013 г. ЕVN България Топлофикация изпрати информация за програмата за насърчаване на лоялността на своите клиенти. Първата част на кампанията е насочена към индивидуални клиенти, които ползват услугата централно отопление и заплащат редовно своите месечни фактури за топлинна енергия. Отчитайки тяхното коректно поведение, дружеството ще раздаде като награда 65 индивидуални ваучера за топлинна енергия, които ще се приспаднат от фактурите им за топлинна енергия след стартиране на отоплителен сезон 2013/2014г. Общата стойност на ваучерите е 7500 лв. – 5 от тях са на стойност 300 лева и 60 на стойност 100 лева. Определянето на печелившите клиенти ще стане чрез томбола в края на юни 2013 г.

Втората част на кампанията е под надслов „Направете сградата си по-уютна с наша помощ”. Тя е насочена към клиенти, живеещи в многофамилни сгради етажна собственост с над 24 домакинства в тях. Необходимо е над 75% от домакинствата в сградата да ползват услугата централно топлоснабдяване. Всички клиенти, които живеят в сгради, отговарящи на посочените критерии, участват автоматично в класацията за награда и не е необходимо да подават заявление за участие.

Награди ще спечелят клиентите, които живеят в най-лоялните жилищни сгради. Класирането ще става според най-висок процент клиенти в сграда, заплащащи редовно своите месечни фактури към EVN България Топлофикация в безлихвения период.

EVN България Топлофикация ще осигури общо 15 награди за клиенти в най-лоялните сгради. Те включват различни енергийноефективни мерки и мерки за обновяване на общите части.
> назад