Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете в нашите Общи условия на сайта.
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

Над 180 000 клиенти се регистрираха в „ЕVN Онлайн плюс” за 1 година от старта на системата за електронно плащане на EVN България

5.8.2013 г.


Клиентите на EVN България проявяват все по-голям интерес към онлайн и телефонните услуги на дружеството

Над 180 000 клиенти се регистрираха в „ЕVN Онлайн плюс” за 1 година от старта на системата за електронно плащане на EVN България. Системата стартира на интернет страницата на дружеството https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx на 1 август 2012 г. като все повече клиенти предпочитат да заплащат консумираната електро- или топлоенергия директно чрез „ЕVN Онлайн плюс”.

Сред предимствата на „ЕVN Онлайн плюс” са:
  • незабавно и сигурно онлайн плащане на консумирана електрическа и топлинна енергия с кредитна или дебитна карта, оторизирана за интернет разплащания, чрез системата на БОРИКА – БАНКСЕРВИЗ
  • по-голяма защита на личните данни, чрез обновена система за регистрация в страница с криптирана връзка
  • достъп до информация не само за актуални, но и за стари неплатени задължения за изразходвана електрическа или топлинна енергия
  • информацията за плащането се отразява веднага в системата на дружеството.

„ЕVN Онлайн плюс” е разработена в съответствие с новите информационни тенденции както по отношение на дизайн, така и по отношение на гъвкавост и клиентско удобство.

За да се възползват от „EVN Онлайн плюс”, частните клиенти е необходимо да извършат лесна еднократна регистрация, за която са необходими клиентски номер, номер на фактура (без значение актуална или по-стара), издадена за този клиентски номер и актуален имейл адрес.

Освен растящата популярност на „ЕVN Онлайн плюс” се отбелязва силен интерес и към останалите онлайн и телефонни услуги, предлагани от EVN България.

На голям интерес сред клиентите се радва услугата за безплатно уведомяване чрез sms и имейл за предстоящо прекъсване на електроснабдяването поради забавено плащане.

Дружеството дава възможност на своите клиенти да проверяват размера на своите фактури също и чрез специализирана автоматична телефонна линия 0700 1 0207.

ЕVN България
Телефонен център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 – телефон при аварии
0700 1 7777 – телефон за обща информация и справки
0700 10207 - телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: [email protected]
www.evn.bg
> назад