Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете в нашите Общи условия на сайта.
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

Средната стойност на фактурите за битови клиенти на EVN България Топлофикация в Пловдив за отоплителен сезон 2012/2013 е 66,37 лв. с ДДС

19.8.2013 г.


Средната стойност на фактурите за битови клиенти на EVN България Топлофикация в Пловдив за отоплителния сезон от ноември 2012 до април 2013 г. е 66,37 лв. с ДДС. Клиентите на дружеството вече могат да заплащат своите изравнителни сметки след като фирмите за топлинно счетоводство предадоха на EVN България Топлофикация изчислените изравнителни сметки за сезон 2012/2013.

Данните показват, че са налице изравнителни сметки както с положителен знак, така и такива с отрицателен знак, т.е балансът по потреблението на клиента може да бъде на плюс или на минус. Общо 11 178 клиенти имат отрицателни изравнителни сметки, т.е. те имат суми за получаване, а малко по-вече – 11 421 клиенти, имат положителни изравнителни сметки, т.е. те имат суми за доплащане. В тези бройки не влизат клиентите на дружеството, които са избрали предимствата на дистанционното отчитане, тъй като то не изисква изготвяне на изравнителни фактури в края на сезона.

Клиентите с изравнителни сметки получават съответно кредитно (при отрицателен баланс) или дебитно (при положителен баланс) известие на база изравнителните сметки. Заедно с известията за изравнителните сметки клиентите получават и фактура за потреблението на битова гореща вода през месец юли. Безлихвеният срок за заплащане на изравнителните сметки е 01.09.2013 г.

Сумите за получаване от изравнителните сметки ще бъдат добавени към баланса на текущото задължение на клиента за конкретният „номер на измервателна точка“ (ИТН). Остатъкът от сумите за получаване могат да останат за погасяване на бъдещи задължения. Друга възможност е клиентът да заяви превод на сумата чрез попълване на декларация в EVN Офис, в която да посочи банкова сметка.

Детайлната информация по изравнителните сметки клиентите могат да получат от обслужващата ги фирма за топлинно счетоводство.


ЕVN България
Телефонен център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 – телефон при липса на захранване
0700 1 7777 – телефон за обща информация и справки
0700 1 0207 – телефон за автоматична проверка на сметка
имейл: [email protected]
www.evn.bg
> назад