Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете в нашите Общи условия на сайта.
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

Продължава набирането на участници в Клиентски съвет на EVN България

7.10.2013 г.


Битовите клиенти могат да изразяват конструктивни идеи и препоръки към дейността на дружеството

EVN България продължава кампанията си за набиране на участници в новата инициатива на дружеството Клиентски съвет. Под мотото „Вашите идеи създават промяна“ Клиентски съвет е платформа за осъществяване на директен диалог на EVN България с битовите клиенти. В рамките на инициативата ще се осъществяват съвместни работни срещи между битови клиенти на EVN България и представители на дружеството - ще се обменят информация и разработват идеи по актуални теми, свързани с дейността на компанията и предоставяните услуги.

За участие в Клиентски съвет може да се кандидатира всеки пълнолетен гражданин, който ползва услугите на дружеството. Участието е доброволно. Заплащат се пътните разходи до и от мястото на срещата. Съставът на Клиентски съвет е от 24 участници, които се избират за период от 2 години.

Достатъчно е да се изпрати писмено заявление за участие в свободна форма. То трябва да съдържа следната информация: лична мотивация за участие, трите имена, клиентски номер или ИТН (номер на измервателна точка), населено място, адрес, телефон и лична мотивация за участие.

Примерен формуляр, както и електронна онлайн-форма за кандидатстване са налични на www.evn.bg  меню Частни клиенти ->Клиентски съвет.

Заявленията могат да изпращат до 13 октомври 2013 г. включително по един от следните начини:
  • по имейл на адрес [email protected]еvn.bg
  • по факс на номер 032 99 00 10
  • по поща на адрес: EVN България, ул. Христо Г. Данов 37, 4000 Пловдив
  • на място във всеки EVN Офис.

EVN България кани своите клиенти, имащи идеи и предложения към дружеството да използват тази възможност за директен контакт и да кандидатстват за участие в Клиентски съвет.

Повече информация относно Клиентски съвет на EVN България може да се намери на www.evn.bg  меню Частни клиенти ->Клиентски съвет , както и в телефонния център на EVN България:

ЕVN България
Телефонен център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 – телефон при аварии
0700 1 7777 – телефон за обща информация и справки
0700 1 0207 – телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: [email protected]
www.evn.bg

> назад