Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете в нашите Общи условия на сайта.
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN България Топлофикация продължава кампанията за лоялни клиенти и през отоплителен сезон 2013/2014 г.

19.12.2013 г.


EVN България Топлофикация продължава кампанията за насърчаване лоялността на своите клиенти в Пловдив. Първата част на кампанията е насочена към индивидуални клиенти, които ползват услугата централно отопление и заплащат редовно своите месечни фактури за топлинна енергия. Отчитайки тяхното коректно поведение, дружеството ще раздаде като награда индивидуални ваучери за топлинна енергия. Общата стойност на ваучерите е 7500 лв. – 150 ваучера, всеки от тях на стойност 50 лв. Спечелената сума от ваучера ще бъде приспадната от сметките за топлинна енергия на печелившия след 1 октомври 2014 г.

Определянето на печелившите клиенти ще стане чрез томбола след края на отоплителния сезон, като в нея ще бъдат теглени номерата на измервателните точки (ИТН), отговарящи на условията за участие. Томболата ще се проведе в присъствието на нотариус и резултатите от нея ще бъдат публикувани на интернет страницата на дружеството – www.evn.bg.

В томболата ще участват всички клиенти на дружеството, които ползват услугата централно отопление и заплащат редовно своите месечни фактури за топлинна енергия за целия отоплителен сезон 2013/2014 г.

Втората част на кампанията е под надслов „Направете сградата си по-уютна с наша помощ”. Тя е насочена към клиенти, живеещи в многофамилни сгради етажна собственост с над 14 домакинства в тях. Необходимо е над 70% от домакинствата в сградата да ползват услугата централно топлоснабдяване. Всички клиенти, които живеят в сгради, отговарящи на посочените критерии, участват автоматично в класацията за награда и не е необходимо да подават заявление за участие.

Награди ще спечелят клиентите, които живеят в най-лоялните жилищни сгради. Класирането ще става според най-висок процент клиенти в сграда, заплащащи редовно своите месечни фактури към EVN България Топлофикация в безлихвения период.

EVN България Топлофикация ще осигури общо 15 награди за клиенти в най-лоялните сгради. Те включват различни енергийноефективни мерки и мерки за обновяване на общите части.

В двете части на кампанията за лоялност не участват клиенти, ползващи само топлинна енергия, отдадена от сградната инсталация. Печелившите клиенти ще бъдат уведомени писмено от EVN България Топлофикация.

Кампанията на EVN България Топлофикация за насърчаване на коректността у клиентите се осъществява през последните 2 години. Положителните ефекти от нея са видими от наградите, които дружеството вече предостави на своите лоялни клиенти досега:
  • 130 клиенти спечелиха ваучери за топлинна енергия.
  • сградите на други 825 домакинства бяха обновени от EVN България Топлофикация с енергийноефективни мерки.
Повече информация за кампанията на дружеството може да се намери на www.evn.bg.
> назад