Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете в нашите Общи условия на сайта.
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

За един месец над 10 000 клиенти на EVN България са заявили безплатни услуги за актуализация на данни за партида или SMS/имейл известяване

30.4.2015 г.


В рамките на кампанията „EVN Месец на клиента“ всеки клиент, заявил безплатните услуги на EVN България може да спечели една от общо 15 000 награди

EVN България продължава кампанията си „EVN Месец на клиента“, стартирала през март 2015 г. Клиентите на дружеството имат възможност да спечелят награди, ако заявят една от безплатните услуги при посещение в който и да е EVN Офис в Югоизточна България:
  • Актуализация на клиентски данни (данни за партида) и/или
  • Известяване чрез SMS/имейл – информация за просрочени задължения и информация за стойността на фактурата.

За един месец от старта на кампанията общо над 10 000 клиенти са заявили посочените услуги. Всеки клиент има възможност да изтегли скреч карта, с която може да спечели една от общо 15 000 награди: фенерчета, ключодържатели, химикали и др. Големите награди са три услуги „Термография на жилище“, чрез които клиентите ще получат безплатно прецизно енергийно изследване на своя имот.

Една от трите големи награди - „Термография на жилище“ вече беше изтеглена от участник в кампанията на 17 април 2015 г. в гр. Девин. Още над 11 хиляди награди очакват своя получател. EVN България удължава възможността за спечелване на награди и през месеците май и юни 2015 г., които също ще са под мотото „EVN Месец на клиента“.

С кампанията EVN България стимулира клиентите да актуализират данните за своята партида, което е сред основните предпоставки за бързо обслужване и сигурност при комуникацията.
Много често при смяна на собственост на имот, наследяване или други причини, новите собственици пропускат да известят компанията за необходимостта от смяна на титуляра на партидата. Това създава неудобства и за двете страни, тъй като EVN България може извършва определени услуги само на титуляри на партиди. Актуализацията на данните се извършва при спазване изискванията на Закона за защита на личните данни.

Кампанията „EVN Месец на клиента“ продължава до изчерпване на количествата награди.
Подробна информация на инициативата „EVN Месец на клиента“ е налична на: http://www.evn.bg/Chastni_klienti/EVN_CustomersMonth.aspx
> назад