Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете в нашите Общи условия на сайта.
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

Клиентите на EVN България вече могат да заявяват и по имейл и поща безплатните SMS и имейл услуги на дружеството

7.5.2015 г.


Над 58 000 клиенти са заявили регистрация за предварителна информация по SMS или имейл за стойността на фактурата за електроенергия и за просрочен срок на плащане

Клиентите на EVN България вече могат да заявяват и по имейл и поща безплатните SMS и имейл услуги на дружеството. Досега заявяването на тези услуги ставаше само след посещение в EVN Офис. С новите дистанционни канали дружеството се стреми да улесни своите клиенти приз заявка на тези услуги. Чрез безплатните услуги клиентите могат по бърз и лесен начин да се информират за:
  • стойността на сметката за консумирана електроенергия – веднага след нейното издаване
  • просрочени неплатени задължения, заради които предстои прекъсване на електрозахранването. Известяването се получава най-малко 3 дни преди прекъсването, което значително намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това прекъсване на захранването.

Общо над 58 000 клиенти на EVN България са заявили до края на април 2015 г. посочените безплатни услуги. За улеснение услугите могат да се заявяват по удобен за клиента начин – по имейл, поща или на място в EVN Офис.

Двата вида SMS или имейл услуги могат да бъдат заявени едновременно:
  • по имейл на [email protected] , съдържащ следната задължителна информация: трите имена и ЕГН на клиента, Клиентски номер, ИТН (измервателна точка номер), адрес на обекта, валиден имейл и/или номер на мобилен телефон (за клиентите на всички мобилни оператори в страната). Заявката по имейл гарантира бързо обработване на подадените данни и абонамент за услугите.
  • чрез подаване на декларация, достъпна на: http://www.evn.bg/Chastni_klienti/Elektricheska-energia/Uslugi/PotreblenieEl/Prekasvane-vazstanoviavaneEl.aspx
Декларацията се подава на място в удобен за клиента EVN Oфис или по поща на адрес: EVN България, ул. "Христо Г. Данов" 37, 4000 Пловдив, България. При попълването на декларацията се вписват трите имена и ЕГН на клиента, Клиентски номер, ИТН (измервателна точка номер), валиден имейл или номер на мобилен телефон (за клиентите на всички мобилни оператори в страната).

Повече информация за SMS/имейл услугите на EVN България е налична на: www.evn.bg

ЕVN България
Телефонен център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 – телефон при липса на захранване
0700 1 7777 – телефон за обща информация и справки
0700 1 0207 – телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: [email protected]
www.evn.bg
> назад