Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете в нашите Общи условия на сайта.
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN България Топлофикация продължава кампанията за лоялни клиенти и през отоплителен сезон 2015/2016 г.

17.12.2015 г.


EVN България Топлофикация ще проведе за пета поредна година кампания с награди за своите лоялни клиенти в Пловдив

Първата част на кампанията е насочена към индивидуални клиенти, които ползват услугата централно отопление и заплащат редовно своите месечни фактури за топлинна енергия. Отчитайки тяхното коректно поведение, дружеството ще раздаде като награда индивидуални ваучери за топлинна енергия. Общата стойност на ваучерите е 10 000 лв. – 200 ваучера, всеки от тях на стойност 50 лв. Спечелената сума от ваучера ще бъде приспадната от сметките за топлинна енергия на печелившия след 1 октомври 2016 г.

Определянето на печелившите клиенти ще стане чрез томбола след края на отоплителния сезон, като в нея ще бъдат теглени номерата на измервателните точки (ИТН), отговарящи на условията за участие. Томболата ще се проведе в присъствието на нотариус и резултатите от нея ще бъдат публикувани на интернет страницата на дружеството – www.evn.bg .

В томболата участват автоматично всички клиенти на дружеството, които ползват услугата централно отопление и заплащат редовно своите месечни фактури за топлинна енергия за целия отоплителен сезон 2015/2016 г. За последните 4 години EVN България Топлофикация раздаде 430 индивидуални награди за топлинна енергия.

Втората част на кампанията е под надслов „Направете сградата си по-уютна с наша помощ”. Тя е насочена към клиенти, живеещи в многофамилни сгради етажна собственост. Необходимо е над 70% от домакинствата в сградата да ползват услугата централно топлоснабдяване. Всички клиенти, които живеят в сгради, отговарящи на посочените критерии, участват автоматично в класацията за награда и не е необходимо да подават заявление за участие.

Награди ще спечелят клиентите, които живеят в най-лоялните жилищни сгради. Класирането ще става според най-висок процент клиенти в сграда, заплащащи редовно своите месечни фактури към EVN България Топлофикация в безлихвения период. За изминалите 4 години 58 сгради вече спечелиха различни награди.

EVN България Топлофикация ще осигури общо 10 награди за клиенти в най-лоялните сгради. Те включват различни енергийноефективни мерки и мерки за обновяване на общите части.

Сред предвидените награди са:
  • боядисване на стълбищна част или боядисване на входна врата плюс електронно заключване на врата
  • eнергиен пакет - енергийно-спестяващо осветление за стълбището и изолация на вътрешни отоплителни инсталации (ВОИ) в общите части
  • пощенски кутии, дървена пейка за входа и др.

В двете части на кампанията за лоялност не участват клиенти, ползващи само топлинна енергия, отдадена от сградната инсталация. Печелившите клиенти ще бъдат уведомени писмено от EVN България Топлофикация.

За улеснение на клиентите си EVN България Топлофикация предлага възможности както за плащане на каса, така и различни възможности за безкасово заплащане на фактурите за топлинна енергия:
  • плащане чрез „EVN Онлайн плюс” на https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx
  • директен дебит / незабавно инкасо
  • чрез банков превод с платежно нареждане от банка
  • банкомат
  • еpay.bg
  • transcard
  • SMS
Детайлна информация за начините на плащане е налична на: http://www.evn.bg/Chastni_klienti/EVN-Online-plus/Nachin_na_plashtane.aspx
> назад