Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете в нашите Общи условия на сайта.
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

Над 2,7 млн. обслужени клиентски обаждания отчита телефонният център на EVN България за петте години от своето създаване

5.12.2012 г.


Над 2,7 млн. обаждания е обслужил модерният телефонен център за връзка с клиенти на EVN България за петте години от създаването си през декември 2007 г. За този период качеството на обслужване на клиентите и бързината на приемане на обажданията е значително повишена. 80% от потърсилите помощ или съвет по телефона са осъществили контакт със сътрудник на компанията до 20-та секунда.

Анализът на статистиката относно обслужване чрез електронната поща на дружеството – [email protected] – също показва повишаване на удовлетвореността на клиентите от услугата. Наблюдава се увеличение на броя контакти, като за пет години са били обработени общо над 80 000 имейла.

Допълнително са регистрирани повече от 3 236 000 автоматични телефонни проверки на сметка. Това е възможно с едно обаждане на специализирана линия 0700 1 0207. EVN България предоставя възможност на своите клиенти да правят справки за стойността на фактурите си и на интернет страницата на дружеството – www.evn.bg. До момента са регистрирани 16,4 млн. онлайн проверки на сметки. Големият брой електронни проверки показва голямото доверие към предлаганите иновативни начини за получаване на информация. От 1 август 2012 г. действа и новата система на компанията за онлайн проверка и плащане на консумирана електрическа и топлинна енергия „ЕVN Онлайн плюс”. Само за 4-те месеца от своето стартиране повече от 115 000 клиенти са използвали новата система.

Телефонният център на EVN България е оборудван със съвременна техника и модерни софтуери, които позволяват да се предоставя бърза и точна информация на всеки клиент. Сътрудниците в него са висококвалифицирани в своята работа специалисти, които са на разположение за консултации и помощ на клиентите от Югоизточна България във всеки един момент от денонощието.

Освен да предоставя информация телефонният център на EVN България търси активно и мнението на клиентите чрез регулярно провеждане на проучвания и анализи на клиентската удовлетвореност.

В услуга на клиентите са предоставени национални денонощни телефонни номера:
  • 0700 1 7777 – телефон за обща информация и услуги, експертна консултация, съвети за енергийна ефективност и др.
  • 0700 1 0007 – телефон за сигнали за аварии и липса на захранване
  • 0700 1 0207 – номер за автоматична проверка на сметка (въвежда се ИТН).
> назад