Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете в нашите Общи условия на сайта.
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN Bulgaria улеснява клиентите си с информация за електронните електромери

10.5.2010 г.


Дружеството издаде брошура „Как сами да отчетем показанията на електромера”

С цел улеснение за своите клиенти EVN Bulgaria предостави информация относно функционирането и начина на представяне на показанията за консумирана електроенергия от електронни електромери. Цялата информация е предоставена в достъпен и лесно разбираем вид в специализирана брошура.

Тя е с името „Как сами да отчетем показанията на електромера” и вече може да се открие във всички 39 КЕЦ (Клиентски Енергоцентрове) на цялата територия на захранване в Югоизточна България, както и в интернет-страницата www.evn.bg.

Брошурата представлява детайлно описание на важни данни, които ще помогнат на клиентите при отчитането и по-лесното разбиране на показанията на електронните уреди.

В нея е предоставена нагледна информация за:

• моделите електронни електромери, които се монтират;
• подробно разяснение на данните от дисплея на уреда;
• указания от помощната табелка;
• детайлно и нагледно разяснение на данните за консумираната електроенергия (по тарифи – дневна и нощна; стойности, мерни единици и др.);
• разяснения с цел по-голяма яснота при самоотчитане на уреда и др.

Всеки клиент би могъл сам да отчете своя електромер във всеки един момент и да направи справка за своята консумация на електричество. Чрез издадената брошура клиентите ще бъдат максимално улеснени при това, сами да разберат в детайли данните относно тяхното потребление на ток.

Допълнително е предоставена информация за това, как всеки клиент може да поиска проверка на своя електромер и какви са възможностите за това.

С това EVN Bulgaria прави поредната стъпка към подобряването на информираността на своите клиенти.
> назад