Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете в нашите Общи условия на сайта.
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN Bulgaria: Недоволните клиенти през 2010 г. са по-малко със 7,5% в сравнение с 2009 година

11.2.2011 г.


Компанията продължава да инвестира в подобряване на клиентското обслужване и в повишаване качеството на услугата

EVN Bulgaria отчете намаляване от 7.5% на броя на жалбите от свои клиенти през 2010 г. спрямо подадените жалби през 2009 г. Общо за 12-те месеца на изминалата година са подадени 9450 сигнала до дружеството докато през 2009 г. броят им е бил 10215, което е спад с около 7,5%. Броят на жалбите за 2010 г. е по-малко от 1% от общия брой клиенти на дружеството.

Данните сочат, че на 7160 жалби или 76% от постъпилите е отговорено в рамките на 5 работни дни – при нормативно определен срок за даване на информация от 30 дни. Това е подобрение спрямо стойностите от 2009 г., когато в рамките на 5 дни е отговорено на около 67%.

През 2010 г. са постъпили по-малък брой жалби по важни потребителски теми като отчитане и фактуриране на консумираната енергия, въпроси за заплащане, липса на захранване, присъединяване към мрежата, предоставяне на различни услуги. Най-голямо е намалението на постъпилите сигнали за отчитане на консумираната енергия, където редуцирането спрямо 2009 г. е с над 30%. Една от важните предпоставки за това е, че дружеството още през 2009 г. приключи с подмяната на всички електромери с нови, благодарение на мащабни и целенасочени инвестиции.

Намалял е и броят на подадените сигнали по теми, касаещи дейността на “ЕВН България Топлофикация “ ЕАД за клиенти в Пловдив и Асеновград. С над 35% са по-малко постъпилите сигнали за размера на получената фактура за доставена топлоенергия.

EVN Bulgaria продължава да работи за усъвършенстване на клиентското обслужване. В компанията е установен вътрешен процес за подобряване работата с потребителите. Част от усъвършенстването на процесите по обслужването е въведеното стандартизирано управление на жалбите - въведените единни стандарти при приемането, регистрирането и обработването на жалбите на цялата територия на дружеството, както и осигуряването на висок стандарт при обслужването на клиентите.

EVN Bulgaria предлага на своите клиенти и възможност за проверка на сметката за консумирана енергия, като само за 2010 г. са извършени над 5 млн. проверки на фактури. Това може да стане чрез денонощния телефонен номер 0700 10207 или на www.evn.bg.

Освен да предоставя информация, Центърът за връзка с клиенти на EVN Bulgaria търси активно и мнението на клиентите чрез регулярно провеждане на проучвания и анализи на клиентската удовлетвореност.

В услуга на потребителите EVN Bulgaria e предоставила национални денонощни телефонни номера:
  • 0700 1 7777 – телефон за обща информация и услуги, експертна консултация, съвети за енергийна ефективност и др.
  • 0700 1 0007 – телефон за сигнали за аварии и липса на захранване;
  • 0700 1 0207 – номер за автоматична проверка на фактури (въвежда се ИТН).
Цената на всички обаждания е на стойността на един градски разговор за абонати на Виваком за цялата територия на страната.

> назад