Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете в нашите Общи условия на сайта.
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN България продължава процеса за модернизация на отчитането на електроенергията

10.10.2012 г.


EVN България продължава процеса по модернизация на отчитането на електроенергията за битови и малки стопански клиенти, който стартира през 2008 г. с цел повишаване на ефективността и подобряване на качеството на услугата.

В тази връзка за някои клиенти през октомври 2012 г. ще настъпи еднократна промяна в графика за отчитане на консумираната електроенергия. С оглед на това е възможно само за октомври 2012 г. отчетният период за някои от клиентите да обхваща по-кратък или по-дълъг период от време от предвиденото в Общите условия на дружеството (около 30 дни). По-късите или по-дълги периоди на отчитане ще бъдат само за периода от 1-ви октомври до 31-ви октомври 2012 г. При последващите месечни отчитания отчетният период ще продължи да бъде около 30 дни (както е предвидено в Общите условия).

Еднократната промяна ще обхване следните населени места и брой клиенти:
  • Св. Влас, к .к. Слънчев бряг - общо 5047 клиента,
  • гр. Ахтопол – 367 клиента,
  • гр. Ямбол - 259 клиента,
  • гр. Казанлък – 23 клиента,
  • с. Леново, община Асеновград – 528 клиента.

Във връзка с тази еднократна промяна за част от клиентите е възможно да настъпи актуализация и на сроковете за плащане. Напомняме, че утвърдените от дружеството срокове за заплащане на консумирана енергия са:
  • I група - от 1-во до 15-то число на месеца
  • II група - от 11-то до 25-то число на месеца.

Промяната в срока за плащане при клиентите, преминаващи от I група към II група или обратно, ще влезе в сила за октомврийската фактура, която се плаща през ноември 2012 г. Тази промяна ще остане в сила и за последващите месечни фактури.

Всеки един клиент може да види конкретния срок, за който е отчетена неговата консумация на електроенергия в издадената от дружеството фактура.
С цел максимално доброто информиране на клиентите, EVN България ще уведоми писмено всеки един клиент за промяната. Допълнително всеки клиент може да се информира и на денонощен телефон 0700 1 7777, както и на място в обслужващия EVN Офис.
> назад