Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете в нашите Общи условия на сайта.
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN България Топлофикация продължава кампанията за лоялни клиенти и през отоплителен сезон 2012/2013 г.

19.11.2012 г.


Коректните клиенти на дружеството през отоплителен сезон 2012/2013 г. имат възможност да спечелят ваучери за топлинна енергия на обща стойност 7500 лв., както и енергийноефективни мерки за обновяване на общите части на своите жилищни сгради.

EVN България Топлофикация продължава кампанията за насърчаване лоялността на своите клиенти в Пловдив. Първата част на кампанията е насочена към индивидуални клиенти, които ползват услугата централно отопление и заплащат редовно своите месечни фактури за топлинна енергия. Отчитайки тяхното коректно поведение, дружеството ще раздаде като награда 65 индивидуални ваучера за топлинна енергия, които ще се приспаднат от фактурите им за топлинна енергия след 1 октомври 2013 г.

Общата стойност на ваучерите е 7500 лв. – 5 от тях са на стойност 300 лева и 60 на стойност 100 лева. Определянето на печелившите клиенти ще стане чрез томбола след края на отоплителния сезон, като в нея ще бъдат теглени номерата на измервателните точки (ИТН), отговарящи на условията за участие.Томболата ще се проведе в присъствието на нотариус и резултатите от нея ще бъдат публикувани на интернет страницата на дружеството - www.evn.bg.

В томболата ще участват всички клиенти на дружеството, които ползват услугата централно отопление и заплащат редовно своите месечни фактури за топлинна енергия за целия отоплителен сезон 2012/2013 г.

Втората част на кампанията е под надслов „Направете сградата си по-уютна с наша помощ”. Тя е насочена към клиенти, живеещи в многофамилни сгради етажна собственост с над 24 домакинства в тях. Необходимо е над 75% от домакинствата в сградата да ползват услугата централно топлоснабдяване. Всички клиенти, които живеят в сгради, отговарящи на посочените критерии, участват автоматично в класацията за награда и не е необходимо да подават заявление за участие.

Награди ще спечелят клиентите, които живеят в най-лоялните жилищни сгради. Класирането ще става според най-висок процент клиенти в сграда, заплащащи редовно своите месечни фактури към EVN България Топлофикация в безлихвения период.

EVN България Топлофикация ще осигури общо 15 награди за клиенти в най-лоялните сгради. Те включват различни енергийноефективни мерки и мерки за обновяване на общите части.

В двете части на кампанията за лоялност не участват клиенти, ползващи само топлинна енергия, отдадена от сградната инсталация. Печелившите клиенти ще бъдат уведомени писмено от EVN България Топлофикация.

Кампанията на EVN България Топлофикация за насърчаване на коректността у клиентите стартира през отоплителен сезон 2011/2012 г. Положителните ефекти от нея са видими от наградите, които дружеството вече предостави на своите лоялни клиенти за изминалия зимен сезон: 65 клиенти спечелиха индивидуални награди на обща стойност 7500 лв., а сградите на други 246 домакинства бяха обновени от EVN България Топлофикация с енергийноефективни мерки на обща стойност 56 000 лв. Повече информация за кампанията на дружеството може да се намери на www.evn.bg.


> назад