Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете в нашите Общи условия на сайта.
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN България откри първия си клиентки офис в търговски център

16.12.2013 г.


За първи път в България енергийна компания открива клиентски офис в Мол

Днес, 16 декември 2013 г., EVN България откри своя първи офис за клиентско обслужване в търговски център в България. Новият офис се намира в Мол Пловдив, ул. „Перущица” 8. На церемонията по откриването присъстваха Йорг Золфелнер, председател на управителния съвет на EVN България, Иван Бъчваров, главен секретар на Комисията за защита на потребителите, Розалин Петков, заместник-кмет на община Пловдив, Димитър Колев, кмет на район Западен в община Пловдив, Наташа Ценева, заместник обществен посредник на Пловдив, представители на потребителски организации и др.

„За нас в EVN е важно да сме близо до нашите клиенти и днес с този нов и модерен клиентски офис сме една крачка по-близо до тях с удобно работно време седем дни в седмицата“ заяви г-н Золфелнер при откриването.

Новият EVN Офис е предназначен за обслужване на всички клиенти от гр. Пловдив без значение на тяхното местоживеене. Той заменя съществуващият досега офис на бул. „6-ти септември“. Новият офис предлага всички удобства на модерното обслужване в търговски център: популярна и леснодостъпна локация, безплатен и голям паркинг, работно време седем дни в седмицата, модерна и приветлива среда, възможност за комбиниране с други посещения в търговския център. Новият EVN Офис предлага удобно работно време за клиентите – всеки ден от 10:00 до 21:00 ч. без почивен ден. Както всички други клиентски офиси на дружеството в Югоизточна България новият EVN Офис предлага пълен набор от продукти, услуги и консултации, свързани с доставките на електро- и топлоенергия в гр. Пловдив и областта.
С цел бързото и качествено обслужване на клиенти е осигурено уютно работно помещение с общо 5 работни места.

Откриването на новия модерен EVN Офис следва политиката на дружеството за развитие и подобряване на стандартите на клиентско обслужване, съобразяване с изиксванията и очакванията на клиентите. С откриването на клиентски офис в търговски център EVN България залага на нова визия на клиентското обслужване, предлагано от енергийните инфраструктурни компании в България.
> назад