Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете в нашите Общи условия на сайта.
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN България Топлофикация изтегли имената на 65 лоялни клиенти, които ще получат ваучери за топлинна енергия през следващия сезон

25.6.2012 г.


Днес, 25 юни 2012 г., EVN България Топлофикация организира томбола за своите лоялни клиенти, които през отоплителен сезон 2011/2012 г. са ползвали услугата централно отопление и са заплащали редовно своите месечни фактури за топлинна енергия. Отчитайки коректното поведение на своите клиенти, дружеството раздаде като награди общо 65 индивидуални ваучера за топлинна енергия на обща стойност 7500 лв. – 5 от тях са на стойност 300 лева и 60 на стойност 100 лева.

Определянето на печелившите клиенти се извърши като с помощта на компютър бяха изтеглени имената и номерата на измервателните точки (ИТН), отговарящи на условията за участие. В програмата за лоялност не участват клиенти, ползващи само топлинна енергия, отдадена от сградна инсталация.

Томболата се проведе в присъствието на нотариус и на упълномощени лица от топлофицирани сгради етажна собственост, които взеха участие в тегленето на печелившите имена. Резултатите от томболата ще бъдат публикувани на интернет страницата на дружеството (www.evn.bg), а наградените клиенти ще бъдат уведомени писмено от EVN България Топлофикация.

Организирането на томбола за индивидуални клиенти е част от цялостна програма за насърчаване на лоялните клиенти, която EVN България Топлофикация стартира в началото на отоплителен сезон 2011/2012 г. и която е насочена изцяло към лоялните и коректни клиенти на дружеството в Пловдив. Първата част на програмата стартира през октомври 2011 г. с кампанията „Направете сградата си по-уютна с наша помощ”. Тя е насочена към клиенти в многофамилни сгради в режим на етажна собственост, в които над 75% от домакинствата ползват услугата централно топлоснабдяване.

Чрез тази кампания награди могат да спечелят клиентите, които живеят в най-лоялните жилищни сгради. Критерий при класирането е най-висок процент клиенти в сграда, които заплащат редовно месечните си фактури за отоплителен сезон 2011/2012 г. в безлихвения период. По този начин тези домакинства имат възможност да спечелят различни награди за обновяване на общи части на техните жилищни сгради и привеждането им в по-уютен вид. В момента протича обобщаването на данните, след което ще бъдат обявени и резултатите.

Допълнителна информация относно програмата за лоялност на EVN България Топлофикация всеки клиент може да получи на денонощен телефон 0700 1 7777, в интернет страницата на дружеството (www.evn.bg) и на имейл [email protected]
> назад