Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете в нашите Общи условия на сайта.
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

Заплащането на каса за потребена енергия oт клиенти на EVN България няма да бъде възможно за периода от 26 октомври до 12:00 ч. на 29 октомври 2012 г.

19.10.2012 г.


EVN България уведомява, че във връзка с инсталиране на нова версия на софтуера за фактуриране и обработка на данни на дружеството, от 26 октомври 2012 г. до 12:00 ч. на 29 октомври заплащането на консумирана електро- и топлоенергия на касите на „Български пощи” ЕАД и на каси в обслужващи банки няма да бъде възможно. На тези дати няма да функционира и заплащането чрез онлайн системата на EVN България “EVN Oнлайн плюс” през сайта на дружеството www.evn.bg. Остават възможни следните безкасови начини за заплащане на консумирана електро- и топлоенергия: по банков път, директен дебит, банкомат, еpay, transcard и sms. Възможно остава и заявяването на различните видове услуги на дружеството в EVN Офисите по места.

Датите са избрани с оглед да не се нарушават официалните срокове за плащане на консумираната енергия, които са разделени на две групи за следните периоди
  • I група - от 1-во до 15-то число на месецa
  • II група - от 11-то до 25-то число на месецa
Новият софтуер ще бъде използван вече и от EVN България Топлофикация, което ще интегрира фактурирането и обработването на данни за потребена топлинна енергия към стандартното портфолио от приложения на групата EVN в България. Досега EVN България Топлофикация използваше софтуер, наследен при приватизацията на дружеството през 2007 г.

Подготовката за инсталиране на новия софтуер започна преди 12 месецa, като конкретните технически дейности ще стартират след 17:00 ч. на 25 октомври 2012 г. и ще приключат до 12:00 ч. на 29 октомври 2012 г. Техническите дейности, съпътстващи миграционния процес изискват прекъсване на функционирането на компютърните приложения, което е и причината за невъзможността на системата за заплащане на каса да функционира през упоменатите дни.

Обновяването на обслужващите програми е поредната стъпка на EVN България за подобряване на предлаганите от дружеството услуги и работни процеси. Такава стъпка беше откритият от дружеството в началото на септември 2012 г. модерен сървърен център за данни в Пловдив.

Телефонен Център 24 часа в денонощието
тел. 0700 1 7777 (информация)
тел. 0700 1 0007 (липса на захранване)
тел. 0700 1 0207 (автоматична проверка на сметка)
еmail: [email protected]
www.evn.bg

> назад