Scroll to top

Безплатните услуги за имейл или SMS известяване са за всеки битов клиент на EVN Електроснабдяване:

  1. предварителна информация за предстоящо прекъсване на електрозахранването, в случай че сте пропуснали срока за плащане (научи повече тук);

  2. ежемесечна информация за сметка (научи повече тук).

Заяви бързо и лесно чрез онлайн формуляра по-долу. Единствено се изисква да си титуляр на партидата. При необходимост от промяна на данните за титуляря можеш да направиш това безплатно в удобен EVN Офис.

Заяви услуга

За всяка от услугите можеш да избереш по един от посочените начини за известяване: SMS или имейл, но не и двата едновременно. Въвеждай предпочитания от теб имейл адрес/номер на мобилен телефон, тъй като ще получаваш заявената информация на тях. Ако в последствие ги смениш, попълни формуляра отново.

 

За бизнеса

За бизнес клиентите си дружеството предлага електронна фактура и електронно известяване преди евентуално прекъсване. За да се регистрирате е необходимо да посетите EVN Офис и да попълните декларация за фирми или да изпратите такава по имейл (подписана с електронен подпис).

Известяване преди прекъсване за неплатени задължения


При забавяне на месечното плащане на потребената електроенергия с 10 дни след крайния срок за плащане EVN Електроснабдяване има право да преустанови електрозахранването с електрическа енергия, съгласно Закона за енергетиката.
 
Ако си клиент на EVN Електроснабдяване, заяви тази безплатна услуга и ще те уведомим предварително чрез SMS или имейл, в случай че възникнат просрочени неплатени задължения, заради които предстои прекъсване на електрозахранването.
 
Предимствата за теб:

  • удобно и бързо уведомяване за просрочени задължения
  • намаляване на възможността от прекъсване на електрозахранването поради неплатени задължения
  • предотвратяване на разходи за възстановяване на електрозахранването, преустановено поради наличие на неплатени задължения

Услугата е за всички битови клиенти на дружеството и е напълно безплатна. Тя се заявява лесно и удобно по един от следните начини:

В допълнение имаш възможност да заявиш и ежемесечно получаване на информация по SMS или имейл за стойността на консумираната електроенергия (виж повече тук).

В случай че имаш повече от една неплатена фактура към едно ИТН, ще получиш информация за общата сума на задълженията. Ако на твое име са регистрирани повече от едно ИТН за електроенергия, можеш да заявиш да получаваш информация за различните ИТН на един мобилен номер или имейл адрес.



Информация за сметкa по имейл/SMS


С услугата получаваш ежемесечна информация за твоите сметки по имейл или SMS съобразно твоите предпочитания. Услугата е безплатна и се заявява лесно и удобно по един от следните начини:

  • онлайн формуляр може да откриете на Заяви услуга
  • чрез подаване на декларация на място в удобен EVN Офис или по поща на адрес: EVN България, ул. "Христо Г. Данов" 37, 4000 Пловдив, България
  • по имейл на [email protected], като се приложи подписана и сканирана декларация.

Важно за вече регистрираните клиенти
В случай че през 2018 г. сте пропуснали да потвърдите съгласие, е необходима нова регистрация за безплатната услуга. Мярката е в изпълнение на европейските правила за защита на личните данни. Повече за обработката на лични данни от EVN Електроснабдяване може да прочетете на следния линк.
 
Тези условия не засягат получаването на SMS или имейл преди прекъсване поради неплащане, в случай че сте заявили и тази безплатна услуга.

Виж телефонни номера Изпрати ни мейл
Свържи се с наш сътрудник по чат

Свържете се с нас

0700 1 7777

Eлектрическа енергия и услуги
пон.-пет. от 8:00 до 17:00 ч.

0700 1 7898

Топлинна енергия и услуги
денонощно, всеки ден

0700 1 0207

Автоматична проверка на сметка
денонощно, всеки ден

0700 1 0007

При липса на захранване в Югоизточна България
денонощно, всеки ден