Scroll to top

Зареждай лесно. Пътувай свободно.

В EVN вярваме, че устойчивото бъдеще започва с конкретни действия. Затова подкрепяме инициативи, насочени към опазване на околната среда, подобряване качеството на въздуха и постигане на устойчивост спрямо климатичните промени. Част от нашата мисия е да допринасяме за декарбонизацията на транспорта с решения, които са едновременно достъпни и отговорни.

Още през 2020 г. поставихме началото с първите обществени зарядни станции в Пловдив. През 2025 г., в партньорство с EVPoint, разширихме мрежата значително – в приложението EVN2GO вече са достъпни над 640 публични зарядни точки в цялата страна. Паралелно с това работим и по съвместен проект с BILLA България за изграждане на 25 бързозарядни станции в девет града.

Зареди лесно през телефона си

С мобилното приложение EVN2GO откриваш и стартираш зареждане на електромобила си само с няколко клика – по всяко време и навсякъде.
Приложението е съвместимо с всички версии на Android и iOS.

Следвай лесните стъпки за използване, поставени на самите зарядни станции.

Можете да се свържете с нас:

  • на т. 0700 1 7777 (от понеделник до петък, 08:00–17:00 ч.)
  • на имейл: [email protected]

Имате въпроси?

Понякога, когато правиш нещо за първи път като да заредиш електромобил, е нормално да се появят въпроси. Може нещо да изглежда ново или неясно. Затова събрахме най-честите запитвания точно тук, за да ти спестим време и усилия.

Как да се регистрирам в приложението EVN2GO?

  • Изтеглете приложението (налично за Android и iOS)
  • Отворете го и изберете „Вход“
  • Въведете име, телефон, имейл и адрес (без ограничения в изписването)
  • Приемете Общите условия и Политиката за поверителност
  • Потвърдете телефонния си номер и имейл

Кабелът е блокирал – не мога да го разкачa. Какво да направя?

  • Уверете се, че сесията е приключила (в приложението, на станцията или таблото на колата)
  • Отключете автомобила – това често освобождава кабела
  • Ако кабелът остане блокиран, използвайте инструкциите от ръководството на автомобила за аварийно освобождаване (те са специфични за всеки модел)

Как да добавя банкова карта за плащане?

  • Влезте в менюто „Плащане“ и изберете „+ Добави“
  • Въведете данните на кредитна или дебитна карта
  • Ще бъде извършена временна авторизация от 1 лв.
  • След потвърждение сумата се възстановява
  • Данните се запазват автоматично – не е нужно да ги въвеждате повторно

Как се активира функцията за автоматично зареждане (Autocharge)?

  • Свържете електромобила към DC станция
  • Ако колата поддържа Autocharge, ще получите покана в приложението
  • Изберете „Да“ за активиране и посочете метод на плащане
При следващи зареждания, сесията ще стартира автоматично при свързване към съвместима станция

Не намирам станцията в приложението – какво да направя?

Проверете следното:

  • Уверете се, че няма активен филтър по тип конектор
  • Разрешете на приложението достъп до местоположението
  • Рестартирайте приложението или телефона
  • Проверете дали станцията е част от мрежата на EVN

Как да изключа Autocharge?

  • Изтрийте ключа от менюто „Автоматично зареждане“ в приложението
  • Или ни пишете на: [email protected]

Защо транзакцията ми не е приключена?

Най-често причината е липса на достатъчно средства в картата.
Добавете средства или регистрирайте друга карта.
След успешно плащане, сесията ще бъде финализирана и ще можете да започнете нова.

Как получавам разписка за зареждане?

След всяка сесия ще получите разписка по имейл.
Можете да я откриете и в приложението, меню „История на зарежданията“.

Как мога да заявя фактура?

  • Отворете „Моят профил“ > „Данни за фактура“
  • Натиснете „Редактирай“ и изберете „ДА“
  • Изберете дали искате фактура за физическо или юридическо лице
  • Попълнете нужната информация и запазете

Виж телефонни номера Изпрати ни мейл
Свържи се с наш сътрудник по чат

Свържете се с нас

0700 1 7777

Eлектрическа енергия и услуги
пон.-пет. от 8:00 до 17:00 ч.

0700 1 0007

При липса на електрозахранване в Югоизточна България
денонощно, всеки ден

0700 1 0207

Автоматична проверка на сметка
денонощно, всеки ден

0700 1 7898

Топлинна енергия и услуги
денонощно, всеки ден