Scroll to top

Грижа за сътрудниците

В EVN вярваме, че успехът започва с хората. Нашите сътрудници са движещата сила зад устойчивото развитие, висококачественото обслужване и иновациите. Корпоративната ни култура се основава на ключови принципи като уважение, ангажираност, коректност, професионализъм, сътрудничество и отговорност, които създават стабилна и вдъхновяваща работна среда.

Повече за нас научете тук.

Работа с партньори

Всички отдели по снабдяване в дружествата от групата на EVN са сертифицирани като Responsible Procurement Organization Level 3 от Bundesverband Materialwirtschaft, Einkauf und Logistik e.V. (BME) след успешни многостепенни одити.

Сертификацията изисква изпълнение на ключови критерии, сред които:

  • разработване на устойчива стратегия за доставки с анализ на риска, цели, мерки и показатели
  • прилагане на стратегията чрез програма за устойчивост на доставките с приоритетни области, цели и отговорности
  • интегриране на мерки за устойчивост в оперативните и стратегическите процеси чрез насоки за устойчиви доставки
  • каскаден анализ на доставчиците и други критерии за устойчивост.

Засегнати общности

В EVN осъзнаваме своята роля и отговорност към общностите, в които присъстваме. Компанията ни следва политика на ангажираност, прозрачност и диалог с местните заинтересовани страни като част от стратегията ни за устойчиво развитие.
В рамките на тези стандарти осъществяваме:

  • Комуникация по проекти – предоставяне на предварителна информация, консултации и обратна връзка с местните общности.
  • Оценка на въздействията – анализ на рисковете и възможностите, свързани с дейността на дружествата, с цел минимизиране на негативните ефекти върху хората и околната среда.
  • Управление на кризи – ясно дефинирани процедури за реакция и подкрепа при извънредни ситуации.
В EVN насърчаваме участието на сътрудниците ни в доброволчески инициативи и поддържаме активен диалог с местните институции, за да допринасяме за устойчивото обществено-икономическо развитие.

Отношения с клиенти

Поставяме силен акцент върху прозрачни и отговорни отношения с клиентите като част от стратегията си за устойчивост и добро управление. Подходът на компанията ни е в съответствие със стандарта S4 от рамката на CSRD (Директива за корпоративно устойчиво отчитане) – Потребители и крайни ползватели.
Компанията ни гарантира открита, разбираема и многоканална комуникация с клиентите, включително:

  • ясна и достъпна информация за услуги и продукти
  • механизми за обратна връзка
  • активно ангажиране чрез проучвания сред заинтересованите страни
  • защита на личните данни и мерки за киберсигурност
  • грижа за здравето и безопасността на клиентите
  • стратегия за борба с енергийната бедност.
Повече вижте тук.

Виж телефонни номера Изпрати ни мейл
Свържи се с наш сътрудник по чат

Свържете се с нас

0700 1 7777

Eлектрическа енергия и услуги
пон.-пет. от 8:00 до 17:00 ч.

0700 1 0007

При липса на електрозахранване в Югоизточна България
денонощно, всеки ден

0700 1 0207

Автоматична проверка на сметка
денонощно, всеки ден

0700 1 7898

Топлинна енергия и услуги
денонощно, всеки ден