Scroll to top
Какви качества са нужни за твоята професия? 
Работата с клиенти изисква много отговорност, ангажираност и комуникативност. Самоконтролът също е важен, тъй като непредвидимите ситуации не са рядкост. 

Как минава един твой ден? 
Започва, разбира се, с изпиване на ароматно кафе в приятна компания на работното място. След това започват обажданията от клиенти, обслужването им, разговори с колеги, по мъничко смях, по повече усмивки. В повечето случаи денят е ползотворен и приключва с усещането за удовлетвореност и нещо ново научено. Често си отдъхвам, като свърши, но също така нямам търпение да започне следващият.

Защо избра тази професия? 
Обичам да общувам с хора. В момента точно това искам да правя.

Защо избра да практикуваш тази професия именно в EVN? 
Материята ми е позната от предишния ми професионален опит. Избрах EVN и защото е компания, която смятам, че може да ми даде възможно най-добрата подготовка и поле за развитие. А от сегашната ми позиция виждам колко важно е това, че съм заобиколена от различни професионалисти, от които всеки един ден научавам нещо ново. 

Какво ти дава професията? 
Научих много. Научих се да изслушвам, да съм по-отговорна към поставените задачи и отговорности, да не съм толкова доверчива, а да проверявам информацията, преди да предприема следваща стъпка. Научих, че говорът, интонацията, начинът, по-който предаваш информацията, имат силата да променят коренно ситуацията и да накарат и най-афектирания събеседник да те изслуша. 

Какво ти носи удовлетворение в работата? 
Уверена съм, че правя крачка в личностното си развитие и надграждам знанията и уменията си – това ми носи голямо удовлетворение. Общуването с колегите, повечето от които са вече мои приятели, е другият много ценен аспект на работата ми, който ме прави щастлива.

Как взаимодействаш с колегите от другите организационни единици? 
С уважение и професионализъм. Когато ги има и двете, е наистина точно толкова просто.

Как си помагате в екипа? 
Няма значение колко заплетен казус е насреща, когато има силен екип до теб. А екипът ни си е силен. Важно е да не губим мотивация. 

Екипът, с който работиш, е…
Моят екип :) На мястото си съм!

Най-големите предизвикателства, които срещаш в работата си… 
Голямо предизвикателство са разговорите с афектирани клиенти, както и случаите, в които нещата не зависят от мен. О, и друго – паркирането, когато съм по график :)

В работата ти можеш да се развиеш като…
Доволна съм от позицията си и от всички неща, които тя ми дава. Засега изпълва желанията ми за развитие. 

Най-добрият съвет, който си получавала в работата…
Да затварям страницата в момента, в който клиентът е обслужен качествено, за да освободя място за следващия.

В бъдещите ти колеги би искала да видиш…
Още по-мотивирани хора, защото и клиентите, и професията ни си заслужават всяко усилие.

От теб клиентите очакват…
Да чуят това, което искат. Невинаги е възможно, но правя всичко по силите ми, за да им съдействам.

Комуникацията с клиентите обикновено ти носи… 
Обикновено ми носи удоволствие ;)
Виж телефонни номера Изпрати ни мейл
Свържи се с наш сътрудник по чат

Свържете се с нас

0700 1 7777

Eлектрическа енергия и услуги
пон.-пет. от 8:00 до 17:00 ч.

0700 1 0007

При липса на електрозахранване в Югоизточна България
денонощно, всеки ден

0700 1 0207

Автоматична проверка на сметка
денонощно, всеки ден

0700 1 7898

Топлинна енергия и услуги
денонощно, всеки ден