Scroll to top

Compliance в EVN

Етичното и коректно поведение е задължителна предпоставка за изпълнение на целите, които сме си поставили като компания. Затова при нас функционира Система за управление на съответствията (Compliance management system).
Основна част от нея е Кодекс на поведение на EVN, който се базира на ценностите, мисията и визията на компанията, обединени в Хартата на EVN, и посочва основните принципи на поведение на сътрудниците в различни сфери като борба с корупцията, безопасност на труда и отношения с бизнес партньори.
Всички принципи и мерки, които компанията възприема по отношение на защита на правата на човека, са обобщени в Политиката на EVN за правата на човека.

Данъчна политика

EVN следва високи етични стандарти, заложени в Кодекса за поведение на EVN. В основата на нашата данъчна стратегия стои убеждението, че е наш дълг да допринасяме справедливо към данъчните приходи във всички държави, в които развиваме дейност.
Ние спазваме всички приложими национални и международни закони и изисквания и се ръководим от следните принципи:

  • Стриктно спазване на данъчните изисквания – навременно и пълно отчитане, деклариране и плащане.
  • Прозрачен и конструктивен диалог с данъчните власти.
  • Проактивно управление на данъчните рискове чрез вътрешен контрол и оценка.
  • Отговорно данъчно планиране – без използване на изкуствени структури с цел намаляване на данъци.
С този подход EVN демонстрира ангажираност към икономиката, обществото и устойчивото развитие.

Спонсорства

Компанията ни има разписани и утвърдени вътрешни процеси за управление на спонсорствата и даренията, които са регламентирани чрез процедура и служебна инструкция. Тези документи осигуряват прозрачен и структуриран подход при предоставянето на средства за обществено значими инициативи, като целта е насърчаване на социалната отговорност и устойчивото развитие. Спонсорирането на политически партии, партии, провеждащи предизборни кампании, и организации, които са тясно свързани с тях, или парламентарни клубове е забранено.

Подаване на сигнал

Цялата необходима информация относно условията и реда за подаване на сигнали по реда на Закона за защита на лицата, подаващи сигнали или публично оповестяващи информация за нарушения (ЗЗЛПСПОИН).

Виж телефонни номера Изпрати ни мейл
Свържи се с наш сътрудник по чат

Свържете се с нас

0700 1 7777

Eлектрическа енергия и услуги
пон.-пет. от 8:00 до 17:00 ч.

0700 1 0007

При липса на електрозахранване в Югоизточна България
денонощно, всеки ден

0700 1 0207

Автоматична проверка на сметка
денонощно, всеки ден

0700 1 7898

Топлинна енергия и услуги
денонощно, всеки ден